Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Πρόσφατα Θέματα
» Έλαιο αγάπης
Σήμερα στις 2:18 am από Νίνο Αυγέρης

» Πρώτο Σεμινάριο - Τράπουλα Π.α.σ.σ.ά.κ
Σήμερα στις 12:05 am από Νίνο Αυγέρης

» Καλημέρα & Καλησπερα!
Χθες στις 4:40 pm από cookie

» Η αναγέννηση του Happymojo
Σαβ Οκτ 14, 2017 4:19 pm από natalia029

» Παρόντες & Παρούσες (new)
Σαβ Οκτ 14, 2017 4:15 pm από natalia029

» Το νέο Μυρολι
Σαβ Οκτ 14, 2017 4:12 pm από natalia029

» Μετακόμιση του Μυρόλι
Πεμ Οκτ 12, 2017 12:18 pm από natalia029

» Ι.Π.Α.Κ 2017
Δευ Οκτ 09, 2017 2:34 pm από Νίνο Αυγέρης

» Φίλτρο αγάπης Λεβόνης
Τετ Οκτ 04, 2017 1:29 pm από natalia029

» Φίλτρο Γαλάζια Μοίρα ή Φίλτρο επιτυχίας
Τετ Οκτ 04, 2017 1:28 pm από natalia029

» Το Φίλτρο των Μυστικών
Τετ Οκτ 04, 2017 1:26 pm από natalia029

» Φίλτρο Σεβνταλέ ή Σεβντάλ
Τετ Οκτ 04, 2017 1:23 pm από natalia029

» Οκτώβριος 2017
Κυρ Οκτ 01, 2017 7:34 pm από maraki29

» Λιβάνι – Θυμίαμα Επαναφοράς
Κυρ Οκτ 01, 2017 2:24 pm από Νίνο Αυγέρης

» Οι μάγισσες των Ιωαννίνων (Το βιβλίο μας)
Παρ Σεπ 22, 2017 1:29 pm από Red_moon

» Το σύστημα των «Μέντιουμ»
Τετ Σεπ 20, 2017 6:07 pm από Inannon

» Η.Ε.Μ. 2017 (Ημέρα Ελεύθερης Mάθησης)
Πεμ Σεπ 14, 2017 8:48 pm από natalia029

» Τα νέα του Μυρόλι μας!
Πεμ Σεπ 14, 2017 3:11 pm από natalia029

» Καλησπερα!
Σαβ Σεπ 09, 2017 10:39 pm από Donna_Lucifero

» Φίλτρο Μυρόλι
Παρ Σεπ 08, 2017 12:49 am από HARRY POTTER7


Αναπνοή και τσάκρα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Αναπνοή και τσάκρα

Δημοσίευση από Αθανασία Καφεμαντεία Την / Το Σαβ Ιουλ 08, 2017 3:39 pm

Αναπνοή και τσάκρα

Η αναπνοή είναι η ουσία της ζωής.
Εισπνέουμε για πρώτη φορά λίγο μετά την άφιξη μας στον κόσμο, πριν κοπεί ο ομφάλιος λώρος. Η αναπνοή μας στηρίζει κάθε εμπειρία στη ζωή μάς από την πρώτη εκείνη εισπνοή μέχρι την τελευταία μας εκπνοή.
Η αναπνοή είναι ζωή. Μπορούμε να μάθουμε πολλά παρατηρώντας την.Αυτή την στιγμή πάρετε μια βαθιά ανάσα και κρατήστε την. Νιώστε την ενόχληση που συσσωρεύετε μέσα σας καθώς αντιστέκεστε στη φυσική παρόρμηση να εκπνεύσετε.

Όταν η αίσθηση γίνει δυσάρεστη ελευθερώστε την αναπνοή σας και παρατηρήστε την άμεση ανακούφιση που νιώθετε.
« Κρατώντας κάτι, ενώ έχει έρθει η στιγμή να το αφήσετε, ταλαιπωρείτε το σώμα και τον νου σας ».

Τώρα πάρετε μια βαθιά ανάσα, αδειάστε εντελώς τους πνεύμονες σας και κρατήστε την αναπνοή σας.
Παρατηρήστε τι συμβαίνει.

« Νιώστε την αυξανομένη ενόχληση που προκύπτει όταν αντιστέκεστε στο να μπει στην ζωή σας κάτι που πρέπει να δεχτείτε ».

Παρατηρήστε την ανακούφιση που νιώθετε καθώς παίρνετε την επόμενη ανάσα.

Ο Νόμος της Προσφοράς και της Αποδοχής (τέταρτο τσάκρα) είναι διαρκώς παρών όταν αναπνέουμε.
H αναπνοή, μας συνδέει με όλα όσα μας περιβάλλουν. Άνθρωποι, ζώα, φυτά αναπνέουμε τον ίδιο αέρα.
Σε κάθε εισπνοή – εκπνοή ανταλλάσουμε αβίαστα την προσωπική μας ενέργεια με την ενέργεια του σύμπαντος.
Η αναπνοή είναι κάτι περισσότερο από μια διαδικασία εισπνοής και εκπνοής.
Όταν γίνεται με ένα συγκεκριμένο και συνειδητό τρόπο ενισχύει τις θεραπευτικές και εναρμονιστικές επιδράσεις της ζωτικής ενέργειας (πράνα) που περιέχει ο αέρας.
Η συνειδητή αναπνοή είναι σαν να ξεκλειδώνει ορισμένες ενεργειακές συχνότητες που υπάρχουν στον αέρα. Κατευθύνοντας την σωστά μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε για δημιουργικότητα και θεραπεία.
Οι αναπνευστικές ασκήσεις που ακολουθούν είναι εργαλεία που μας βοηθούν να διοχετεύσουμε την ζωτική μας δύναμη με εξελικτικούς τρόπους, φέρνοντας μας σε υψηλότερα επίπεδα σωματικής και συναισθηματικής ευεξίας.

Πάρετε την θέση της γονάτισης ή καθίστε σε μια καρέκλα έχοντας όρθια την πλάτη.

1. Αναπνοή καθαρισμού των αγωγών
Χρησιμοποιείστε το δεξί σας χέρι για να ελέγξετε την ροή του αέρα στα ρουθούνια σας. Τοποθετείστε τον αντίχειρα πάνω στο δεξί ρουθούνι, ενώ το τρίτο και τέταρτο δάχτυλο πάνω από το αριστερό.
Εισπνεύστε βαθιά, έπειτα κλείστε το δεξί ρουθούνι με τον αντίχειρα σας και εκπνεύστε από το αριστερό αργά.
Εισπνεύστε ομαλά από το αριστερό, κλείστε το με το τρίτο και τέταρτο δάχτυλο και εκπνεύστε από το δεξί ρουθούνι. Εισπνεύστε ομαλά με το δεξί ρουθούνι το κλείστε το με τον αντίχειρα και εκπνεύστε από το αριστερό.
Εισπνεύστε πάλι από το αριστερό κλείστε το με το τρίτο και τέταρτο δάχτυλο και εκπνεύστε από το δεξί.
Με αυτόν τον τρόπο συνεχίστε μέχρι δέκα αναπνοές. Η αναπνοή σας πρέπει να είναι αβίαστη και ο νους σας να παρατηρεί την διαδικασία.
Αυτή η άσκηση ( ναντι σόντανα ) έχει χαλαρωτική επίδραση στο νου και το σώμα.
Βοηθά στον περιορισμό της νοητικής αναστάτωσης που συνδέεται με το άγχος και την αϋπνία.
Μπορεί να γαληνέψει τον νου σας όταν αυτός τρέχει από σκέψη σε σκέψη, ενώ προσπαθείτε να αποκοιμηθείτε.


2. Πλήρης ή τρισδιάστατη αναπνοή
Η πλήρης αναπνοή ( ντιργκα ) είναι μια αναπνευστική άσκηση που καθαρίζει και εξισορροπεί.
Κατά την εκτέλεση της γεμίζετε με αέρα συνειδητά τρεις διαφορετικές περιοχές των πνευμόνων σας.
Ξεκινάτε από την χαμηλότερη περιοχή, προχωράτε στην μεσαία και ολοκληρώνετε στην υψηλότερη περιοχή.
Εκτελείτε την δεύτερη αναπνευστική άσκηση ξαπλωμένοι ή καθισμένοι σε μια καρέκλα έχοντας ίσια την πλάτη.
Η εισπνοή και η εκπνοή γίνεται από την μύτη.
α) Στο πρώτο στάδιο της πλήρους αναπνοής εισπνεύστε αργά και βαθιά γεμίζοντας το κάτω μέρος των πνευμόνων με αέρα. Μπορείτε να φανταστείτε ότι μέσα στην κοιλιά σας υπάρχει ένα μπαλόνι που χρειάζεται να φουσκώσετε.
Στην εισπνοή το μπαλόνι φουσκώνει ´´γεμίζοντας´´ την κοιλιά με αέρα.
Στην εκπνοή ξεφουσκώστε το μπαλόνι αφήνοντας τον αέρα να βγει έξω από το σώμα.
Επαναλάβετε την διαδικασία πολλές φορές μέχρι να εξοικειωθείτε με αυτόν τον τρόπο αναπνοής. ( διαφραγματική αναπνοή )
β) Στο δεύτερο στάδιο φέρτε τον αέρα στο μεσαίο μέρος των πνευμόνων.
Αφού γεμίσετε το ´´μπαλόνι´´ με αέρα, ( πρώτο στάδιο ), τον κατευθύνεται προς τα επάνω ανοίγοντας τα πλευρά. Εισπνεύστε και εκπνεύστε πολλές φορές γεμίζοντας με αέρα τόσο την κάτω όσο και την μεσαία περιοχή των πνευμόνων. γ) Στο τρίτο στάδιο αφού γεμίσετε το ´´μπαλόνι´´ με αέρα και ανοίξετε τα πλευρά σας, στείλτε την αναπνοή σας ακόμα ψηλότερα γεμίζοντας το πάνω μέρος των πνευμόνων μέχρι την κλείδα.
Στην εκπνοή αδειάστε τον αέρα σταδιακά πρώτα από ψηλότερη περιοχή, μετά από την μεσαία και τέλος από την κάτω.
Ασκηθείτε στην πλήρη αναπνοή μέχρι η αναπνοή σας να γίνεται με μια ομαλή συνεχή κίνηση και κατευθύνεται διαδοχικά την προσοχή σας από το διάφραγμα στα πλευρά και από τα πλευρά στην κλείδα.
Οραματιστείτε αυτή τη βαθιά αναπνοή να τρέφει τα όργανα, τους ιστούς και τα κύτταρα του σώματος σας.
Αυτή η αναπνευστική τεχνική αποτελεί μια απλή έκφραση του Νόμου της Πρόθεσης και της Επιθυμίας ( τρίτο τσάρκα ) .


3. Ένας τρόπος αναπνοής που βοηθά και δυναμώνει τον κάτω κορμό είναι :
Εισπνοή σε επτά χρόνους, παύση (κράτημα του αέρα) σε ένα χρόνο, εκπνοή σε επτά χρόνους, παύση σε ένα χρόνο. Ένας ακόμη τρόπος αναπνοής που φέρνει αρμονία, διώχνει μακριά το stress και καθαρίζει το ηλιακό πλέγμα είναι : Εισπνοή σε έξι χρόνους, παύση σε τρεις χρόνους, εκπνοή σε έξι χρόνους, παύση σε τρεις χρόνους.
Ο τύπος της αναπνοής που χρησιμοποιείτε και στους δυο αυτούς τρόπους είναι η διαφραγματική αναπνοή ( δηλαδή το πρώτο στάδιο της ντιργκα ).
Είναι σημαντικό καθώς αναπνέετε να έχετε την γλώσσα στον ουρανίσκο ( κλείνει με αυτόν τον τρόπο το κύκλωμα ενέργειας του σώματος ).
Αν έχετε τα μάτια σας κλειστά μεγαλώνει η ποσότητα ζωτικής ενέργειας ( πράνα ) που παίρνετε από το περιβάλλον.
Σε ένα σώμα που έχει υγεία η αναπνοή είναι μια αβίαστη διαδικασία που επιταχύνεται ή επιβραδύνεται αυτόματα.
Γίνεται πιο βαθιά ή πιο ρηχή με την παραμικρή μεταβολή στις ανάγκες του σώματος για ενέργεια.
Μέσα από αυτό εκφράζεται ο Νομός της Ελάχιστης Προσπάθειας ( δεύτερο τσάρκα ) .
Το οξυγόνο που εισπνέετε υποστηρίζει τον σκοπό του κάθε κυττάρου του σώματος σας, επιτρέποντας στο κάθε ένα ξεχωριστά να εκφράσει το μοναδικό του χάρισμα υπηρετώντας την ολότητα του σώματος .
Αυτό είναι η έκφραση του Νόμου του Ντάρμα (έκτο τσάρκα) .
avatar
Αθανασία Καφεμαντεία
Ανώτερο μέλος
Ανώτερο μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 250
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2017

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης